lauantai 20. elokuuta 2011

Bloginamua jaossa Piitulla

Yllä kuva bloginamusta jonka arvon lukijoiden kesken. 15 000 raja on rikkoutunut..siittä huolimatta, että blogi on välillä ollut tosi hiljainen. Kiitokset kaikille lukijoille ja ennen kaikkea kommentoijille!!!
Arvontaan voit osallistua mikäli olet lukijani tai liityt nyt lukijakseni.
Bloginamu arvontaa saa mainostaa eli linkittää omaan blogiin. Kommentoimalla tähän postaukseen olet arvonnassa mukana! Arvonta suoritetaan 1.9. 2011 päivän aikana.
Mikäli sinulla ei ole blogia voit osallistua myös s-postin kautta laittamalla postia osoitteeseen leimakuva@gmail.com ja kertoa osallistuvasi arvontaan. Kiitos!

18 kommenttia:

  1. Ihana namu, arvontaan mukaan.
    Vakiolukijasi olen :)

    VastaaPoista
  2. Ihqu namu :) Mukana arvonnassa, lukijasi olen ollut jo pitempään...

    VastaaPoista
  3. Tietenkin arvontaan mukaan. Lukijanahan olen ollut jo kauan vaikka välillä huonosti kommentoinkin...sorry:))

    VastaaPoista
  4. Hip hei, mukana myöskin arvonnassa! :)

    VastaaPoista
  5. Vau mikä bloginamu! Mukana ollaan ja onnea hienosta kävijämäärästä!

    VastaaPoista
  6. Onpa sen verran herkullinen paketti, että mukana ollaan :) Ensimmäisiä kertoja eksyn sivuillesi ja ihan innoissaan olen kaikkea lukenut ja katsellut! :)

    VastaaPoista
  7. Haluaisin arvontaan mukaan, vaan ei anna liittyä lukijaksi. :(

    VastaaPoista
  8. Onnea 15ooo rikkoutumisesta! Osallistun mielelläni arvontaan. Olen jo lukijasi ollut ja mainosta on laitettu blogiini:D

    VastaaPoista
  9. Onnea ja mukana olen arvonnassa! Kiva löytöö uusia blogeja, kirjauduin lukijaksikin :)

    VastaaPoista
  10. Onnea onnea!! Ilman muuta osallistun upeaan arvontaan!

    VastaaPoista
  11. onnea!! =)
    namujahtiin mukaan...

    VastaaPoista
  12. Onnea! Olen myös namua jahtaamassa :)

    VastaaPoista
  13. Onnea täytyy kokeilla.
    Kyllähän meitä piipahtajia on luonasi pistäytynytkin, huomattava määrä!

    VastaaPoista
  14. Toivottavasti ehtii arvontaa mukaan. :)

    VastaaPoista
  15. Vieläköhän ehtii osallistua

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! Piristit päivääni!